×

gildings in this subreddit have paid for 8.39 months of server time

Carrie Fisher, Mark Hamill, and Harrison Ford going over the script for The Empire Strikes Back in 1979 by willowhanna in OldSchoolCool

[–]Adr3am3rs -134 points-133 points  (0 children)

Look at Fisher, she’s so comfy and peaceful. I wasn’t born yet at the time but still, I want to give her a kiss on that cheeks. She was like, “I’m going to be famous.”

My favorite picture of my parents. Them on their wedding day. 1991 by evan826 in OldSchoolCool

[–]beingblunt -6 points-5 points  (0 children)

Don't kid yourself, it's still looked down on everywhere except in media.

Edit: Thanks for the "Gold", fellow redditor!

Young Jim Carrey at Christmas, 60's by SamioPanio in OldSchoolCool

[–]anonymouscupid 0 points1 point  (0 children)

You are a genius and an asshole. Keep it up. I enjoy your work.

Edit: G-g-g-gold! My first!

Young Jim Carrey at Christmas, 60's by SamioPanio in OldSchoolCool

[–]Pmmeyurpms 21 points22 points  (0 children)

Just look through the guys comment history. Its captivating and he fools you with the last sentence EVERY TIME.

Unholy fuck. Who gilded me? Thanks i guess?

Young Jim Carrey at Christmas, 60's by SamioPanio in OldSchoolCool

[–]tctps 11 points12 points  (0 children)

I haven't seen one in a while, thank you for your service. Doing the lawds work my man. Keep it shitty. Edit: wow, guilded by the man himself, I'm as giddy as a school girl who's been thrown through an announcers table.

Young Jim Carrey at Christmas, 60's by SamioPanio in OldSchoolCool

[–]ianmk 48 points49 points  (0 children)

I think that’s your best one yet, lol.

Edit: holy shit, I got gold!? I got gold! My golden virginity! Six years! This has never happened! Thank you, stranger!

Matthew Broderick and Alan Ruck (1986) by woj9000 in OldSchoolCool

[–]Mr_Abe_Froman16 2707 points2708 points x2 (0 children)

These young men look vaguely familiar. Might have seen them on that day Chez Quis mishandled my reservation. Lost an important client because of that incident. Needless to say, haven’t been back since.

The Jackson Five pass by the Brady Bunch, ABC studio lot, 1971 by Slow-moving-sloth in OldSchoolCool

[–]buffalostance 247 points248 points  (0 children)

Tito and Marsha snuck off for some sha-na-nah na-nah-nah na-nah-nah, nuh-nuh-nuh-nuh-nah.

Edit: Thanks for the gold, stranger. I'll celebrate tonight with a huge plate of pork chops and apple shaws.

Friend of mine told me to post here. Me in the mid 80's. by Tomarush in OldSchoolCool

[–]jmb052 5945 points5946 points  (0 children)

Peaked? Peaked, Dee?

Let me tell you something, I haven't even begun to peak. And when I do peak, you'll know.

Because I'm gonna peak so hard that everybody in Philadelphia's gonna feel it.

Sigourney Weaver on the set of the movie Alien, USA, 1978. by SueBid in OldSchoolCool

[–]Acheron04 1383 points1384 points  (0 children)

In orbit, the panties are in a constant state of free fall, but her velocity is high enough that they never hit the floor.

Astronaut Neil Armstrong making pizza in 1969 by Reporter_at_large in OldSchoolCool

[–]BigBadMrBitches 675 points676 points  (0 children)

When the chick screams real high 'cause the kid is not mine

That's a Maury.

Uncle Bernie in 1972, after painting the house by yourbasicgeek in OldSchoolCool

[–]FalstaffsMind 89 points90 points  (0 children)

It looks like the Partridge Family School bus should go in the garage.

Edit: Thanks so much for the gold kind stranger!

Uncle Bernie in 1972, after painting the house by yourbasicgeek in OldSchoolCool

[–]dmizenopants 33 points34 points  (0 children)

nah, they all use a lawn service. well, we almost all do. i tried going at it on my own the last two years hence all the dandelions. i just don't have the time or the want to make that shit look as immaculate as the leaders of the cult, errr i mean, HOA desire. its easier to pay a lawn service to come by once a month and spray

i'm just gonna take a hungover Tequila shit in their yards, maybe in their driveways. corn and all

EDIT: There be gold in these ‘ere comments. Thanks for the gold kind stranger